Bongo

Igår var det fredag och jag fick äntligen träffa min John igen! Det var rätt längesen sist... han har varit upptagen med jobb i Linköping i över en vecka, så det var på tiden att jag fick se en glimt av honom nu. Men det är som sagt jättebra att i alla fall en av oss fått jobba lite nu i sommar, annars hade det blivit knapert i höst hehe ;)

Fredagskvällen tillbringades på Bongos uteservering, bland IB-folk och andra alternativa. Jag visste att Karl skulle dit, så jag och John hakade på honom och Sabina. Mycket trevligt med en liten reunion! Dessutom fick jag ju chansen att bevisa för John att jag faktiskt känner folk, jag tror nästan han började tvivla eftersom jag vanligtvis skyr mina hemtrakter som pesten, men är omgiven av vänner och bekanta kan även Jönköping kännas riktigt mysigt. Problemet med Jönköping är snarare att det är för litet än att det är en otrevlig plats, men jämfört med Vaggeryd är det heaven on earth alla dagar! Efter en stund tittade Brain in och förgyllde kvällen. I'm gonna miss her when I leave... ♥



Kommentarer
Postat av: K.

Kul att se dig! Synd bara att vi satt på varsin ända av borden xD

2009-08-01 @ 14:27:26
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0