God morgon!

Igår kväll lyckades jag äntligen registrera mig på yougo.co.uk - en sida där man 'möter' andra som ska studera på högre nivå i Storbritannien. Jag har försökt flera gånger innan, men aldrig kommit förbi sista steget i registreringen. Yougo samarbetar med UCAS, så det är inget LunarStorm-liknande utan the real deal. Så jag skaffade mig en profil, lade in en bild och lite info om mig själv, och skrev ett inlägg i forumet. När jag loggade in idag hade en kille skrivit till mig som tydligen ska läsa samma kurs. Kul att få smygtitta på sina framtida skolkamrater!


Nu ska jag packa och göra mig i ordning. Jag åker till Vetlanda senare idag och ska tillbringa helgen där med John :)
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0