Film och hembakad hallonpaj

Huslig är bara förnamnet. Inte nog med att jag städar badrum - jag bakar också! Hallonpaj mer bestämt, och till det tog vi vaniljsås. Och den här:


Det blev alltså filmkväll med hembakat för mig och John och Christer. Mycket bra! Vi såg The Killing Room, en skum film med Peter Stormare och Chloë Sevigny i två av huvudrollerna. IMDb beskriver handlingen såhär: "Four individuals sign up for a psychological research study only to discover that they are now subjects of a brutal, classified government program." och mer än så är nog inte lämpligt att veta om man planerar att se den med egna ögon, vilket jag tycker man ska göra om man har tid över. Men nån höjdarfilm var det inte... dialog av värde var det inte gott om, och action var det bara till viss del. Men visst, tidsfördriv i all ära :)

Nu är det nog läggdags snart. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0