Hemma igen

Nu har jag varit hemma-hemma i två timmar, och jag är redan rastlös. Men som tur är mår jag mycket bättre nu, så jag ska nog orka ta mig upp ur sängen vid sex för att åka till jobbet, som jag planerar att göra. Det är möjligt att det blir sista gången jag jobbar, på det jobbet alltså. Jag hade tänkt stanna augusti ut, men eftersom mitt sommarkort slutar gälla den 16:e blir det helt enkelt för dyrt för mig att åka in till stan. Tågresorna blir så dyra att det nästan skulle motsvara lönen (jag jobbar bara 3+ timmar i veckan). Det är bara att hålla tummarna för att chefen förstår :)

Men jag har roliga planer också för morgondagen! Vid lunchtid ska jag träffa Brain nånstans och göra någonting - oerhört specifikt, ellerhur? Vi får väl ta impulsbeslut angående aktivitet i stundens hetta, men jag anar att planen kommer att involvera ett besök på Waynes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0