Huvudvärken vill inte försvinna


Vi satt på altanen och åt grillat igår ikväll. Jag tycker det är jättemysigt att kunna sitta ute utan att frysa trots att det är kväll, och ännu bättre blir det om man har god mat till hands. Men där tog det roliga slut för min del. Trots diverse värktabletter och litervis med vatten blev huvudvärken inte bättre. Jag har inte mått så fysiskt dåligt sedan i påskas när jag åkte på ett nasty case of ögoninfektion, och massa feber på det.

Jag tror inte klockan var mer än nio när jag lade mig, helt utslagen. John var söt, som alltid, och låg där bredvid mig när jag mådde dåligt. Jag blir alltid rädd när jag är sjuk också, speciellt när det inte är nån bekant känsla. Igår gjorde det så ont att jag började tro att jag hade förstört något där inne i skallen - ont på ett sådant sätt så man vill hålla huvudet alldeles stilla. Usch.

Det har förresten inte gått över än. Det är bättre, men gör fortfarande så ont att jag inte har nån vidare energi till nånting. Hoppas det går över fort nu... Jag ska ta tåget (tågen) hem till Vaggeryd vid kvart över sex, och att resa med kollektivtrafik är jobbigt nog när man mår prima. Jag vill inte tänka på hur seg resan skulle kännas när jag mår såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0