I brist på annat

Sitter här i Linköping och väntar på att John ska komma hem från jobbet. Jag har roat mig så gott det går på egen hand i korridoren, men nu börjar det bli rejält trist här... hoppas han slipper jobba över. Tro det eller ej men jag har faktiskt jobbat på rätt bra jag med, jag har nämligen gjort badrummet skinande rent. Inte illa va? Nope, det är bara en tidsfråga innan "Girlfriend of the Year"-pokalen står på min spiselkrans, var så säkra! ;)

Resten av denna söndag har jag tillbringat här framför datorn, i brist på annat att göra. Som ni säkert ser har pysslat ihop en ny header (ännu en provisorisk i väntan på fräsiga bilder från Liverpool). Och inte nog med det, jag har hunnit se ett House-avsnitt också. Oh yeah, effektiviteten flödar!



Imorgon är det som tur är vardag igen, vilket innebär att mina möjligheter att roa mig på egen hand förbättras avsevärt. Söndagar är verkligen värdelösa. Allting är stängt och det finns knappt en människa ute... usch. Jag håller tummarna för att det finns lite mer att göra på helgdagar i Liverpool än i Linköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0