IB Diploma och component grades


I måndags fick jag en inbjudan till en så kallad Diploma Ceremony för vår klass, men jag ska inte gå. Ceremonin kommer äga rum söndag den 30 augusti, och jag antar att jag kommer ha fullt upp med flytten då. Dessutom är det krångligt att med kollektivtrafik ta sig till och från Jönköping en söndag, för att inte tala om att det är dyrt. Och visst, det kan hända att någon skulle kunna skjutsa in mig och följa med, men det känns en smula overkill. De klarar sig bra utan mig där borta :)

Så istället för att få diplomet på högtidligt vis skickar jag istället mamma som bud att hämta det hos Allyson senare idag. Jag kommer sakna Allyson; det är sällan man stöter på en sån genuint trevlig och glad person som bryr sig om alla och vill alla väl. Hon är verkligen ett föredöme!

Nu är det bäst jag får i mig lite näring.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0