På väg mot Jönköping

Nu sitter jag på tåget. Jag är på väg in till stan för att möta Paulina och Kalle. Det är nog bäst jag köper med mig en halv baguette från Mackmakeriet innan vi sätter oss på något café (troligen Waynes hehe) om jag vill undvika att svälta ihjäl de närmsta timmarna.

 

Igår fick jag äntligen mitt efterlängtade confirmation letter, men upptäckte till min stora besvikelse att det brevet inte alls innehåller alla detaljer jag behöver för att kunna söka studielån. Så jag fick maila skolan – IGEN – och be om en handfull olika intyg om all från studietider till skolavgift. CSN vill ha intyg från skolan om precis allt. As if de skulle ha ett officiellt dokument för varje liten detalj. Att det ska vara så krångligt!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar: Visst är det! Där hittar man alltid massa inspiration!

2009-08-11 @ 13:09:47
URL: http://asahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0