Unconditional

Idag började UCAS Track uppdateras igen efter att ha varit otillgängligt i några dagar, och äntligen har min plats på universitetet bekräftats! Jag nämnde i förra veckan att jag skulle kontakta universitetet och försöka få ett confirmation letter skickat till mig så fort som möjligt, men efter många om och men visade det sig att mina exam results inte hade nått rätt person. Så jag fick maila henne en kopia av dem via pdf, och hon lovade att de skulle göra beslutet så fort som möjligt.

Nu är det ju så att jag redan visste att jag skulle komma in (med tanke på att jag hade flera poäng mer än jag behövde), annars hade jag givetvis inte skaffat bostad osv i Liverpool. Men det är ändå en otrolig lättnad att de det svart på vitt:


Äntligen kan jag slappna av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0