John Lennon Airport


Nu är flygbiljetter bokade för fem personer dit och tre personer hem. Min familj passar på att ta en semestervecka i Liverpool samtidigt som jag och John flyttar, vilket passar ypperligt då vi behöver hjälp att frakta dit våra grejer. Det innebär alltså att vi får tillgång till två extra resväskor, och det gör ju packandet betydligt lättare! Så, den 31 augusti, klockan 19.55 (lokal tid) anländer vi till John Lennon Airport. Mamma och pappa bjuder oss även på en hotellnatt eftersom vi inte kan flytta in i vårt rum förrän den 1 september. Snacka om att jag valt rätt föräldrar haha!

Jag är ju born and raised an Evertonian, så det första pappa gör är att kolla upp ifall det spelas några hemmamatcher på Goodison Park medan han befinner sig i Liverpool. Jag håller tummarna för det; det skulle vara så kul att se hans dröm gå i uppfyllelse samtidigt som min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0