Liten uppdatering i punktform

  • Ni som tittar in här emellanåt vet lika väl som jag att det här med att uppdatera inte varit min starka sida, men jag vill uppmana er, mina två läsare ♥, att hang in there för snart händer det grejer! Jag förväntar mig inte att någon ska sitta klistrad framför min blogg när den befinner sig i det här stadiet, men jag hoppas kunna utveckla den till en läsvärd en inom en snar framtid. Med andra ord hoppas jag att mitt liv kommer bli så pass händelserikt att jag själv skulle vilja läsa om det, och det tror jag faktiskt inte är helt omöjligt. Framtiden ser nämligen ljus ut, om än osäker. I nuläget vet jag i princip bara två saker: (1) jag kommer att börja plugga på något universitet i höst (2) jag kommer att flytta hemifrån i augusti. Förhoppningsvis kommer jag heller inte att göra detta helt på egen hand, utan med honom vid min sida - det vore drömmen!
  • På måndag publiceras mina exam results, och jag hoppas innerligt att det besked jag då får går hand i hand med Plan A. Om inte får jag helt enkelt ta mig i kragen, låta bli att deppa ihop, och istället utforska mina möjligheter och avgöra vilket alternativ som får blir Plan B. Plan B vore faktiskt inte det minsta illa den heller, det måste jag få mig själv att inse. 
  • Min dåliga attityd gentemot Jönköpings Länstrafik växer sig starkare för varje dag som går. Idag vaknade jag, åt frukost, gjorde mig i ordning och begav mig till stationen, bara för att få reda på att tåget mot Jönköping var kraftigt, kraftigt försenat pga ett signalfel och fortfarande befann sig i Alvesta. Visst, shit happens, men då får man för fan skicka ut en ersättningsbuss! Men icke sa Nicke, JLT bemödar sig inte med sånt; ville man fortfarande åka till Jönköping fick man snällt vänta på nästa tåg som skulle gå en timme senare. Pinsamt dåligt. 
Jag vill ju inte avsluta mitt första inlägg på evigheter med gnäll, så därför avslutar jag med en nytagen bild istället:


Kommentarer
Postat av: K.

Din Plan A kommer säkerligen genomföras - det tror jag verkligen. Min Plan A har ju redan gått i stupet (USA) men frågan är om min Plan B kan inträffa också. Vad är min Plan C? Har jag ngn, usch. Nästa vecka hoppas jag att jag har Tequila bredvid mig.

2009-07-03 @ 03:43:50
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0