090909

Johns bank statement kom med posten idag, så det första vi gjorde var att traska ner till banken och öppna ett konto åt honom. Förhoppningsvis kommer mitt imorgon så att jag kan fixa ett jag med. Efter bankbesöket fortsatte vi till Liverpool One där vi köpte ett par förvaringsboxar, fikade och handlade mat.

Nu sitter vi på puben, som vanligt. Vi tittar in här en gång per dag för att det är ett utav få ställen som har gratis internet. Vi håller fortfarande på att fixa internet till hemmet, men vi lär inte få det före den 18:e. Jag stör mig enormt på att det ska vara så krångligt att fixa något så basic!

Snart ska vi gå hem till vårt nystädade rum, och så ska jag ställa mig framför spisen och laga riktig mat - pasta och köttfärssås. Jag börjar bli riktigt trött på snabbmat, så det kommer sitta fint med hemlagat :)


Kommentarer
Postat av: K.

Lagat mat har jag gjort mkt de två senaste veckorna, we're getting so... old xD

I mean mature!!! ;D

Annars så brukar väl snabbmatsställen ha internet? Elr MacDonalds iaf, tror jag, kanske, från min erfarenhet med Krystal. Kan ju vara annorlunda i Liverpool dock. Aja, pubben är nog glad över nya stammisar iaf ;)

2009-09-10 @ 01:55:28
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0