@ University of Liverpool

Nu sitter jag inne i Mountford Hall, Guild of Students, och har just "confirmed my arrival on Campus" genom att logga in på Spider genom skolans nätverk. Känns bra att jag kan använda mig av internet här, med lilldatorn, och att det går hyfsat snabbt.

Snart ska jag bege mig hemåt igen, och det känns väldigt lockande att titta in på Starbucks på vägen och köpa med mig nånting smaskigt. Det ligger ett Starbucks mitt emot Royal Liverpool Hospital, som jag alltid passerar när jag åker hem från stan, men hittills har jag inte varit inne just där. Det finns så många platser att utforska här...

När jag kommer hem ska jag tvinga upp John ur sängen, och sedan ska vi iväg till Tesco och handla mat (kött!), så jag har något att laga till middag ikväll. Sedan kan det mycket väl hända att vi, eller i alla fall jag, åker ner till stan en sväng. Jag vill inte sitta hemma och glo när jag kan ha så mycket roligare ute!

Jag idag, iklädd ett utav mina Primark-fynd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0