Igår...

...var jag på min första föreläsning. Föreläsaren heter Tracy, verkar hur trevlig som helst, och har varit marknadsföringsansvarig för Everton i sex år (vilket jag genast ringde och berättade för pappa, haha!). Yes, på University of Liverpool vet föreläsarna vad de pratar om, or so it seems. Jag tycker i alla falll att det är häftigt att hon som lär ut Fundamentals of Marketing själv äger ett framgångsrikt marknadsföringsföretag^^

Efter skolan gick jag till Rococo:


Efter att ha hällt i mig en stor cappucino drog jag med John ut på jakt efter lämpliga läroböcker. Marketing - a complete guide hade jag ju sedan innan, men resten av böckerna är nya:


Essentials of Marketing är core text för Fundamentals of Marketing, Work and Organizational Behaviour hoppas jag att jag kommer ha nytta av när jag läser Organisations and Management, och International Marketing kan jag säkert använda mig av i de flesta kurser jag kommer läsa. Den här lilla boken köpte jag för att jag helt enkelt inte kunde motstå den (jag älskar titeln!):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0