Thirsty Thursday

Idag var det tänkt att vi (jag, Paulina och Kalle) skulle dricka mojitos på Bongos uteservering. Riktigt så blev det inte, men det blev än riktigt trevlig kväll trots att myntan var slut och regnet tvingade in oss i "IB-rummet". Istället för mojitos blev det en rosa pantern och en Dooley's-drink för min del, man får ju passa på att ta två när det är happy hour! Mjölkdrinkar faller mig i smaken... jag är en sucker för mejeriprodukter i de flesta former ;)

Sista bussen hem till byn där jag bor gick redan kl 21.55, så vid kvart i tio var det alltså bara att tacka för mig, ta mitt pick och pack och traska iväg till stationen. Den kassa kollektivtrafiken gör mig dessvärre till något av en party pooper emellanåt, men tro mig när jag säger att jag mer än gärna hade stannat kvar ett par timmar till! Johanna tittade förresten också in en stund, och deltog i en omgång av "Jag har aldrig" haha... dessa drinking games...

Här kommer lite bilder från kvällen. De är tagna med min mobilkamera, och den är tyvärr inte intresserad av att samarbeta i mörker, men jag lägger upp dem trots att de är mörka och suddiga.  De är ju trots allt det enda beviset jag har för att jag faktiskt lämnat huset, haha! Gud vad jag längtar tills mitt nya minneskort anländer och jag kan börja använda min riktiga kamera igen...



Kommentarer
Postat av: brain

det var värst vad du fick tummen ur och började blogga ;)

schnögga bilder från igår. min näsa ser helt rund ut haha. <3

2009-07-10 @ 17:27:13
URL: http://swenadian.blogg.se/
Postat av: K.

Ah, Sandra the blogger! Could it be true!?

Ha, bilden på mig ser jag ut som MK Olsen - som om jag putar med läpparna. Kille som ser ut som MKO, not good. I so need a class on manlyness xD

2009-07-10 @ 22:23:05
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0