Starbucksbesök förgyller dagen

Jag och Natalie hade planerat in en pluggträff i eftermiddags, efter vår Organisations and Management-tutorial. Organisations and Management är ämnet jag gillar minst. Jag förstår inte riktigt hur det som kurs är relevant om man läser Marketing... Hade man läst International Business eller Human Resource Management, så visst, men som marknadsförare tvivlar jag på att jag kommer ha användning av mina kunskaper om Fords moving assembly-line. Oh well, kunskap är sällan negativt, jag har bara ingen vidare lust att göra uppgifter och skriva prov i ämnet.

Innan vi orkade ta tag i plugget behövde vi energi, och den valde vi att införskaffa på Starbucks. Jag har hört så mycket bra om en utav deras Christmas Editions - Toffee Nut Latte - att jag inte kunde låta bli att köpa en. Och tro mig, den var väl värd pengarna. Jag älskar Starbucks!

Starbucks på Bold Street

Min Toffee Nut Latte med massor av grädde

Natalie och hennes Caramel Hot Chocolate

Jag

Kommentarer
Postat av: brain

BOOOOO! bring me soem starbucks.

btw, i miss you.

2009-11-16 @ 22:49:18
URL: http://swenadian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0