Torsdagsfika

Idag kom äntligen ett efterlängtat postpaket från mamma och pappa innehållande Ahlgrens bilar, turkisk peppar och Kalles kaviar, bland annat. Underbart!

Vid tjugo i ett gav jag mig ut i det sämsta vädret vi haft här - massa regn och blåst. Oväntat nog har vi haft jättefint väder här fram tills nu; senast förra veckan såg jag folk med flipflops på fötterna utomhus. Flipflops i slutet av oktober är förresten inte okej! I alla fall inte i den här delen av världen.

Mellan Consumer Behaviour tutorial:en och föreläsningen i samma ämne gick jag och fikade med Natalie på Costa. Mycket trevlig tradition! Egentligen föredrar både hon och jag Starbucks, men Costa ligger väldigt lättillgängligt på skolområdet, och man har sällan tid att ta sig in till stadskärnan under skoldagen. För en gångs skull kom jag ihåg att ta bilder, så nu dyker Natalie upp här i bloggen för första gången :)

Jag tycker det är jättekul att ha någon att fika med om dagarna även här i England. Här har jag ju tyvärr inte tillgång till mitt fabulous fika-crew, dvs Paulina och Kalle... när vi väl får till en reunion kommer jag säkert däcka av fikaöverdos haha ;)


Kommentarer
Postat av: K.

Luck you! Jag har inte hittat ngn ny fikakompis - as if ngn skulle kunna compare liksom ;)

Jag har inte ens hittat ett café att bli stammis på :(

Waynes här är alldeles för fullproppat och inte heller lika fint som i Jkpg. The quest continues...

2009-11-06 @ 01:39:27
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0