En tur på stan

Jag tyckte att John behövde komma ut ur huset, så idag gick vi på stan en sväng efter min tutorial. Jag åt en sub of the day på Subway - meatball marinara - mums! Och sedan drog jag med John till Boots där jag köpte två stora flaskor parfympri hårspray, och två betydligt mindre flaskor med schampo och balsam för känslig hy av märket Simple.

Här i England har de förresten flerköpserbjudanden som faktiskt är värda att nappa på. Idag, till exempel, köpte vi snabbkaffe som vi vet att vi tycker om, Nescafé Gold Blend, och då fick man två st för £7 medan en paket kostar £5.79. Jag vill dock poängtera att snabbkaffe, trots erbjudandet, är en nödlösning. Jag suckar dagligen djupt över det faktum att vi inte har någon kaffebryggare... Vilket dilemma!

Mina byxor lös upp i höstmörkret :)


Eftersom John så snällt följde med till Boots gick vi till en riktig killaffär innan det var dags för fika. MenKind heter butiken och är, precis som namnet antyder, en butik av män för män. Alternativt för kvinnor i jakt på presenter till män. Jag skrattade högt åt 'Ring of Fire - after curry wipes', haha! Bästa namnet på våtservetter jag någonsin sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0