London, baby!

Nu håller jag på med de sista förberedelserna inför morgondagens resa till London. Jag packar väskan med informationspapper, utskriven karta, Johns CV, två nummer av Marketing Week, en liten bok om marknadsföring, vatten, choklad och frukt. Jag ska sätta både mobilen, kameran och ipoden på laddning, så imorgon behöver jag bara lägga ned dem och våra mackor i väskan, och sedan är det bara att ge sig av!

Dessvärre upptäckte vi idag att det inte går bussar från Kensington till stadskärnan så tidigt på morgonen, så vi blir tvungna att promenera istället, vilket tar ca en halvtimma. Klockan 05.45 ska vi lämna huset... usch. Men: det kommer utan tvekan vara värt det! London, baby! :D



Här är förresten ett mail jag just fick från researrangören, för den som är intresserad av detaljinfo:

"Hello fellow travelers!

For those of you joining us on our little excursion to London tomorrow here are the details you will need.
The coach will be at The Lions Statue, St George's Hall, St George's Pl, Liverpool, L1. The coach will be leaving at 06:30 in the morning. [...] The coach will then leave Liverpool for London and will arrive at the New Connaught Rooms around Noon. When you get off the coach in London you will be given a map of where the coach will leave from to get back to Liverpool at the end of the day. The coach journeys to and from London are both very long so please remember to bring food/entertainment with you. To return to Liverpool please meet us at the Victoria Embankment before 22:00. [...]
Hope to see you bright and early!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0