Lyckad fredagskväll

Vår internetuppkoppling är så seg just nu att det inte går ladda upp bilder till bloggen... hoppas det går att publicera ett inlägg ändå.

Jag skulle ju berätta om vad jag och John  gjorde igår eftermiddag, men det hann jag inte. Blev att bättra på sminket och fixa håret lite, och sedan bege sig ut mot Hannah's Bar där vi mötte Ryan. Vi gick aldrig in på Hannah's Bar utan fortsatte direkt till en pub en bit upp på andra sidan gatan. Jag beställde en cherryfizz-drink och bartendern började blanda en hel kanna! "Ursäkta, jag vill bara ha ett glas", sa jag. Sedan när tar bartenders för givet att man vill ha en hel kanna när man beställer en drink?! Har jag missat nåt?

Det var sanslöst högljutt på puben, så vi gick ut på jakt efter ett ställe med en mer samtalsvänlig ljudnivå. Dessvärre hittade vi ingen, utan gick till gamla Baa Bar istället, där killarna drack öl och jag drack några shooters; de kostar £1 st och det finns hur många som helst att välja bland. Baa Bar är nice :)

Efter Baa Bar promenerade vi bort till TJ Hughes. Irländaren Mark bor där i närheten, och kom ner och mötte oss där. Vi gick upp till Marks rum och satt där och snackade ett bra tag. Riktigt schyssta killar det där... Vi hade en toppenkväll!

Det var först vid tretiden jag och John började röra oss hemåt. Ute var det kallt som satan, så vi hoppade in i en taxi istället för att gå. Taxikostnaderna i den här staden är inte alltför saftiga, så man kan åka taxi emellanåt utan att det bränner stora hål i plånboken.

Nu är det dags för en varm dusch, och sedan ska jag koka en kopp kaffe, sätta mig i sängen och kolla på House. Bilder från igår kommer förhoppningsvis lite senare. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0