Onsdagsmorgon

Klockan närmar sig tio, och snart börjar min föreläsning. Jag tänkte att jag skulle bryta mönstret att komma precis i tid, och faktiskt vara i god tid för en gångs skull... Jag tycker jag har lyckats bra! Jag har redan vart på Tesco och köpt mellanmål i form av en banan, och på Costa där jag köpte en stor take-away latte. Koffein kommer att göra mig gott såhär på morgonkvisten :)

För första gången på några veckor har jag en lugn onsdag framför mig. Tidigare veckor har onsdagseftermiddagarna fyllts av olika möten (SSLC- och grupparbetesmöten), men idag har jag bara en föreläsning mellan tio och tolv, sen är jag fri för dagen!

Trött

Jag avundas John som fortfarande ligger och sover där hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0