Transformation


Jag säger det igen: det är kallt i vårt hus! Så så fort jag kommer hem åker morgonrocken på. Den jag har på mig på bilden kommer från Primark och var - tro det eller ej - den mest stilrena jag kunde hitta. Det här med enkelt och stilrent är något som Liverpool-folk inte riktigt har greppat; den med glansigast väska, störst fake-guldsmycken och högst platåpumps i fake-ormskinn vinner. För att inte tala om längst hårextensions...

Jag borde ta ett kort på mina inneskor och lägga upp här med... där har vi nämligen humor! Ljusrosa, glittriga och med fuskpälsbollar, och så tacky att jag nästan skäms för att gå med dem här hemma. Men till mitt försvar var det de finaste jag kunde hitta i min storlek. Tur att Primark inte är den enda butiken här i världen ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Och att ens hitta morgonrock i herrstorlek här hemma är totalt omöjligt om man inte vill ge 600 spänn som man inte har =/.

Får kanske hitta på något annat till Ola i julklapp

2009-11-25 @ 20:08:36
URL: http://publikhav.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0