Vi lever!

Jag har varit kass på att uppdatera de sista dagarna, och vill bara tala om att vi lever och frodas här ändå. Det finns så mycket roligt att göra i den här stan och så många platser att se, att jag skulle kunna skriva och publicera bilder här stup i kvarten - om jag bara hade haft tid och pengar att faktiskt göra dessa saker, vill säga. Men den senaste tiden har jag tyvärr bara varit i skolan, pluggat hemma, eller sovit.

Trots att det finns många jobb att söka här är det lättare sagt än gjort att faktiskt få ett man vill ha. John har ringt upp några arbetsgivare som bokstavligt talat sagt att de inte tar in fler ansökningar till jobbet de annonserat ut; det är så himla många människor som söker varje jobb. Även skitjobben, men sådana hoppas jag ju givetvis att han slipper. Det är verkligen synd att världsekonomin ska se ut som den gör... But don't you worry, vi har en plan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0