Blivande modell?

Idag blev jag stoppad av en kvinna på en gata i Liverpool One. Hon jobbar för en modellagentur, tog mina uppgifter och sa att de vill att jag kommer dit och tar provbilder! Hur coolt!? Snacka om confidence boost!

Jag frågade henne vilken typ av modellagentur det är, och hon sa att de håller på med children, commercial, catalogue work, och givetvis även glamour modeling. Det sistnämnda sa jag klart och tydligt att jag inte är intresserad av, men commercial eller catalogue skulle ju inte sitta fel som extrajobb!

Nu vet jag ju varken om de faktiskt kommer ringa, eller om det är en seriös agentur, men i vilket fall blev jag väldigt smickrad. Speciellt med tanke på att det passerade hur många tjejer som helst där, och att hon valde att stoppa just mig :D

 


En utav bilderna som togs på Model Lab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0