Bra start på dagen!

En halvtimme innan jag skulle iväg till skolan knackade det på dörren, och det var DHL som hade ett paket med kläder till mig! Jag beställde det i helgen och hade inte förväntat mig att det skulle komma så snabbt (jag antog att paketet skulle skickas med posten, och det är ju poststrejk här...). Trevligt att Matalan använder sig av en budfirma tycker jag :)

På bilden nedan är det ena jeansparet som kom idag (jag älskar den udda färgen!):


På bilden ser det nästan ut som fläckar märker jag nu, men det är det som tur är inte, utan bara sömmar och slitningar. Sitter som en smäck gör de också! Men det allra bästa är priset; de kostade bara £4. Fyra pund är inte mycket.. en liten cappuccino kostar £2, så istället för två koppar kaffe fick jag ett par byxor. Lyckan är total, haha!

Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Javisst - det var ett riktigt fint kap!

2009-10-28 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0