Imorgon

Imorgon har jag två föreläsningar: Development of International Business och Organisations and Management. Den första är schemalagd mellan tio och tolv, och äger rum i Duncan Building som ligger vid sjukhuset (= nära vårt hem). Development of International Business är den enda valbara kurs jag läser det här året. Jag fick välja mellan den och Introduction to Human Resource Management, och då jag inte är intresserad av HRM var valet väldigt enkelt :)

Det ser ut som att jag blir tvungen att köpa minst en lärobok till - Consumer Behaviour: A European Outlook. Jag hoppas den finns i universitetsbokhandeln, ska gå dit på lunchrasten imorgon och kolla. Det finns tydligen en liten guide som heter Citing References som också ska vara bra att ha, men den kostar som tur är bara £1, till skillnad från boken om consumer behaviour som kostar £44(!).

Klockan är bara halv tio här, och jag är redan så trött att jag har svårt att hålla ögonen öppna. Godnatt!

 

Ståtlig byggnad vid University Square


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0