Student rep training session

Som studentrepresentant får man göra många spännande saker. Idag fick vi stå i en cirkel och kasta tre bollar mellan oss. En stod för namn, en för degree programme, en för favoritsport. Måttligt roande. Jag tycker inte om lära-känna-övningar. Lyckligtvis fick vi en hel del viktig information också, så jag gick inte dit helt i onödan :)

Jag hade gett en hel del för att få stanna hemma idag kan jag säga; jag har åkt på den västa förkylningen jag haft på flera år! Jag är hes, halsmandlarna är stora som testiklar, näsan rinner, ögonen är röda, och jag nyser var femte sekund. Blir att stanna hemma imorgon och krya på mig.


Efter skolan tog jag bussarna (ja, det krävdes två!) till TJ Hughes och köpte en ny fön. Den lilla fönen jag släpade hit från Sverige har några år på nacken och verkar inte vilja vara med länge till. Den börjar lukta så fruktansvärt bränt när jag använder den... jag tror den bara väntar på rätt tillfälle att explodera rätt i ansiktet på mig. Hairdryers are sneaky that way.

Den nya är en blommig limited edition-variant från Remington. Söt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0