Ny frisyr, nya plagg, nya ljus!

Idag har vi varit supereffektiva och lämnat sängen innan det blev eftermiddag! Jag sov knappt en blund i natt då jag hade ont i benen (av alla ställen... what? why? how?!), steg upp klockan sju och lämnade huset strax efter åtta. En timme senare satte jag mig ned i en frisörstol i Barbara Daleys underbart vackra lockal. Riktig lyx!

 

Klippningen tog ganska exakt en timme, och när jag var klar hittade jag John bland väntstolarna - imagine my surprise! Jag trodde knappt han hade orkat stiga upp, men han var så snäll så och kom in till stan redan vid tio :D


Vi promenerade lite längs en affärsgata med små skumma butiker och åt sedan på Subway, där följande samtal ägde rum:
Kassörskan: - Yes, please?
Jag: - A chicken tikka, please.
Kassörskan: - What meat?
(Jag: - Clue's in the title *doh*)

Okej, jag sa inte det sista. Men jag tänkte det. Högt.

Sedan var jag inne och fyndade tre stickade plagg på *trumvirvel* Primark! Kylan har nått Liverpool, och jag kände att jag hade brist på varma stickade plagg. Får allt ta och visa upp dem nån gång... de var riktigt fina tycker jag :)

Det blev varsin cappuccino och en runda på Tesco innan vi åkte hem. Och så tittade jag in på Poundland och köpte ett par doftljus och ett par doftoljor. Stearinljus hör hösten och vintern till!

 


Kommentarer
Postat av: F R I D A M[freedom]

Vilken härlig färg du har på håret! :)

2009-10-26 @ 21:58:34
URL: http://fridam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0