Duktig flicka

Jag har precis skrivit ut en papperskopia samt skickat iväg en elektronisk kopia av min uppgift i Organisations and Management. Den behöver inte lämnas in förrän klockan fyra imorgon eftermiddag, så det här får allt ses som att vara klar i god tid ;)

Helgen har varit allt annat än händelserik, så jag har inte haft mycket att skriva om. John har fortsatt att leta jobb, och själv har jag mest suttit framför datorn och arbetat med uppgiften.

Vår hyresvärd och hennes man tittade in idag och gav oss £270 att spendera på gas och elektricitet. Spännande va? Det blir något av en utmaning att fördela pengarna rätt, så att både gasen och elektriciteten räcker ända till nyår. De har ett så lustigt system här; man laddar sitt gaskort och sin elektricitetsnyckel på nästan samma sätt som man laddar sin mobil med pengar. Man tar med kortet eller nyckeln till en PayPoint och ber personen bakom kassan att ladda den med en viss mängd, och sen betalar man. Jag hade ingen aning om att det kunde gå till så innan jag flyttade hit... Man lär sig något nytt varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0