Kylskåpsfen har varit här!

Jag steg upp ganska nyligen, och när jag gick ut i köket märkte jag att ett extra kylskåp ploppat upp från ingenstans. Vi har ett sedan tidigare som är hälften kyl och hälften frys, och det är inte hållbart att fem personer ska behöva dela på ett halvt kylskåp. Så det känns bra att ha ett till, trots att det också bara är litet. Nu kanske man inte längre behöver välja om man vill dricka mjölk eller juice....

Klockan halv nio knackade någon på dörren. Angie öppnade och det var tydligen brevbäraren som kom med ett massivt postpaket till mig, innehållande bland annat kläder och löste (från mamma och pappa). Tro det eller ej, men vi har inte hittat en enda affär eller butik som säljer smaksatt löste här! Det enda som finns att välja på i teväg här är English Breakfast, Classic Afternoon och Earl Grey. I påsar. Trist.

Nu ska jag städa lite, och sedan tror jag att vi ska åka ner till Liverpool One en sväng :)

Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Hoppas det smakar med lite Vårkänsla eller Lapacho :)

2009-10-03 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0