Väntar fortfarande...

Klockan är ett och hyllan har fortfarande inte kommit. Redan tre timmar försenad alltså... Men det är bara att vänta om man vill ha billiga möbler. De dök ju upp förra gången så tids nog dyker de nog upp nu också.

Jag har städat lite här och börjat flytta runt småsaker, men nu är jag så uttråkad att jag snart får vända mig till skvallerpressens dramatiska värld. Just nu är det Cheryl Cole som är nationens älskling - hon är på framsidan av så gott som alla tidningar och på teve stup i kvarten, och hon är nästan lika känd för sitt hår som för sin karriär. Jag läser mycket hellre om Cheryl Coles hår än om Kikki Danielssons falukorv, så jag gnäller inte, haha!

Tidsfördriv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0