+44

Idag ringde jag och pratade med kvinnan jag mailade igår angående de intyg jag behöver för att söka studielån. Och vad får jag reda på? Jo, att de inte lämnar ut den typen av intyg. CSN kräver alltså intyg som skolan inte lämnar ut - snacka om att sätta den sökande i en svår sits!

Michelle, som min kontaktperson heter, hänvisade mig till hemsidan, så förhoppningsvis duger printscreens på några utav uppgifterna (jag ska ringa CSN och fråga). Dessutom tjatade jag artigt till mig ett mail där hon personligen intygar vissa i sammanhanget viktigare detaljer, så som det faktum att jag ska studera på heltid. Om de inte godkänner mina tappra försök att fixa fram rätt bilagor vet jag inte vad jag ska ta mig till. Men den dagen den sorgen. På något sätt måste det ju gå att lösa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0