Doppfärgat



Jag vill verkligen att hösten ska komma nu - jag har väntat på den länge. Jag vill flytta, göra mig hemmastadd, börja skolan och skaffa mig rutiner. Jag vill lägga grunden för en betydligt mer intressant vardag än den jag har i nuläget, och skapa fullt av nya minnen tillsammans med John. Jag vill sitta i soffan, under en filt, med ett modemagasin i knäet och en kopp te i handen. Och så vill jag börja använda alla fina kläder jag köpt de senaste månaderna, som jag sparar till skolstarten. Jag vill så mycket!

Men än så länge får jag nöja mig med att återanvända en utav förra sommarens klänningar, från MQ. Det går an det med :)

Kommentarer
Postat av: josefin

doppfärgat är fiint! :)



läs och kommentera gärna min blogg! :D

2009-08-08 @ 19:38:05
URL: http://thejosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0