En sista gång...

Dagen började med att jag åkte med mamma och David till stan, följde med David in till skolcaféet och drack en sista kopp blaskigt skolkaffe. Nu är jag uppe på mitt f.d. jobb i väntan på ett frisörbesök. Det är troligtvis sista gången jag är i Jönköping innan flytten, så efter klippningen blir det en liten see you later-ceremoni med Paulina och Kalle.

Jag ser fram emot att träffa dem, fast det blir givetvis sorgligt att säga hejdå. Men det är ju inget avsked det handlar om, det är viktigt att komma ihåg. Vi ska ju ses igen. Det är till och med smidigare att ta sig till och från Liverpool än var det ibland är att förflytta sig inom landet (det är exempelvis rätt omständligt att ta sig upp till Kiruna hehe), så det blir nog inga problem på den fronten. Och i väntan på att vi faktiskt ses har vi ju facebook, msn och skype till vårt förfogande. Alltid något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0