God morgon!

Vi vaknade först vid tvåtiden, och strax efter det stack John iväg till jobbet. Så nu sitter jag här själv igen, i korridoren, och funderar på vad jag ska göra med min tid. Hittills har jag inte gjort mycket mer än att äta frukost i form av två ostmackor och en halv cantaloupemelon, framför ett avsnitt av House.

Chansen att jag hinner ner till stan innan affärerna stänger är försvinnande liten med tanke på att jag varken duschat, sminkat mig eller fixat håret än. Så vad ska man hitta på egentligen? Kanske köper jag mig en tidning och sätter mig och läser den inne på Espresso House. Kanske ber jag en stor cappucino att göra mig sällskap... Möjligheterna är oändliga haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0