Inflyttningsfest

Igår kväll var vi på inflyttningsfest hos Matilda och Viktor som nyligen köpt hus. Vi satt ute på vad jag vill kalla ett mellanting mellan altan och balkong, åt och drack och pratade i flera timmar. Det var så varmt att i kunde sitta ute en bra bit in på kvällen utan att frysa, och när kylan väl smög sig på fortsatte festen inomhus.

Jag tycker det är härligt med stora kompisgäng! Vi får se till att skaffa oss ett gemensamt sådant när vi kommer till England... Förhoppningsvis är de vi kommer att dela hus med trevliga människor som går att umgås med även för skojs skull, och är de inte det får vi väl leta upp andra som duger bättre för ändamålet hehe. Det blir nog inga problem på den fronten; min erfarenhet säger mig att vi svenskar har bra rykte i Storbritannien ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0