Mördande huvudvärk

Jag har just stigit upp och det känns som att mitt huvud ska explodera! Och jag vet vad ni tänker, men svaret är nej. Allt jag drack var en enda liten fyraprocentig Smirnoff Ice. Så det måste bero på att jag sovit i ett närmare 30 grader varmt rum och druckit alldeles för lite vatten... vilket iofs var onödigt gjort det med. Har slängt i mig 400 mg Ibumentin, och jag får hoppas det hjälper för just nu dunkar huvet så mycket att jag knappt orkar bre mig ett par mackor.

Ikväll ska det grillas här, och sen ska vi förhoppningsvis åka på gathering hos någon/några utav Johns vänner. Men än är inget hugget i sten; vi får se vad kvällen har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0