Mot Liverpool!

Nu ska vi alldeles strax packa in oss i bilen och åka mot flygplatsen, och sedan mot Liverpool. Vi har packat ner så mycket av våra ägodelar som bara går i fyra handbagageväskor och fyra resväskor, men vi (speciellt jag) blir ändå tvungna att lämna kvar en massa. Man kan ju tyvärr inte ta med allt. Det går varken att frakta dit eller förvara när man väl kommer fram. Men det ska nog bli bra ändå!

Flyget går vid halv sju, och vi är framme vid åtta ikväll, lokal tid. Jag uppdaterar så fort jag får tillgång till internet igen, men när det blir vet jag i nuläget inte.

Det här blir ett äventyr utan dess like! Jag har längtat efter det här så länge som möjligt, och nu är det äntligen dags! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0