På väg mot Vetlanda

Nu sitter jag på tåget från Nässjö till Vetlanda. Jag har suttit här i snart 20 minuter och först nu rullar vi iväg. Kollektivtrafik is a blast! Det är stekande hett här inne, och som pricken över i har jag glömt min ipod hemma. Smart drag när man ska resa i nästan två timmar...

Hoppas det bjuds på kaffe när jag kommer fram. Min koffeinnivå känns oroväckande låg - jag behöver energi. Jag har för övrigt en dagsfärsk bild på mig att lägga upp senare, men det är nog inte värt att börja pilla med den nu. Batteriet i datorn tenderar att dö vid de sämsta möjliga tillfällena.

Något annat som lade av väldigt olägligt var min mobil som plötsligt slutade fungera i onsdags, medan den låg orörd och nyladdad på ett skrivbord. Very strange indeed. Jag antar att det är min dåliga teknikaura som slog till igen... Jag har iaf skickat in den för reparation och den beräknas vara klar den 26:e. Jag får verkligen hoppas att de håller sig inom den tidsramen, annars blir jag tvungen att ta med mig min kassa, repiga reservmobil till England, och det vore ju inte skoj. Speciellt inte med tanke på att jag bara hade haft den som gick sönder i ett par månader. Lite längre än så ska de väl ändå hålla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0