Fruktsallad och flytt

Efter att ha vräkt i mig ett Max Originalmål i söndags, vårrullar från WokAway igår, och pommes frites med vitlöksdip till middag idag tänkte jag att det är bäst jag tänker om innan jag fastnar rejält i fetmaträsket. Så, till kvällsmat blev det nåt betydligt nyttigare - fruktsallad med äpple, persika och cantaloupemelon. Och genast känner jag mig bättre till mods. Junkfood är just det - skräp. Synd bara att det kan vara så förbannat gott ibland!


John sitter just nu och spelar dataspel. Jag tror det är hans sätt att varva ner inför natten. Stackarn ska upp redan vid fem imorgon och åka till jobbet. När han kommer hem ska vi åka tillbaka till Vetlanda med en hel del av hans grejer. Han har varit duktig och packat ner allt redan idag, så det är bara att hoppa in i bilen igen när han kommer hem från jobbet. Det börjar se tomt ut i rummet nu, när alla saker ligger nedtryckta i väskor.



Det skulle bara göra mig gott att vrida tillbaka dygnsrytmen lite, så det är nog bäst att jag också går och lägger mig snart. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0