Pinky and her Brain



Efter jag hade jobbat skyndade jag ner mot Rådhusparken där jag mötte Paulina. Vi tog en tur på stan, kollade in den nyöppnade Make Up Store-butiken, och så köpte jag ett par svarta ballerinaskor på H&M som förhoppningsvis är snälla mot fötterna. Jag blir väl så illa tvungen att lämna klackarna hemma när jag ska traska runt i Liverpool mycket och länge för att utforska staden. Eftersom jag gått i klackar varenda dag i flera år äger jag knappt ett enda par platta skor, så det kändes rätt nödvändigt att införskaffa ett vettigt par.

Det blev, som alltid, ett besök på Waynes, och efter det åkte vi hem till Paulina för att dricka (mer) kaffe och fortsätta diskussionen. Catching up i förebyggande syfte kanske man skulle kunna kalla det :)

Kommentarer
Postat av: brain

don't i just look wonderful in the picture, like always. SUCK!! haha. du får skicka bilderna till mig :] i love you pinks.

2009-08-10 @ 20:49:10
URL: http://swenadian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0