Rinnande vatten, tack!

Idag har vattnet varit avstängt här pga renspolning av vattenreningsnätet. Det är ju bra att de spolar rent, men att leva utan rinnande vatten en hel dag är omständligt. Men jag har klarat mig bra. Duschade gjorde jag igår kväll och vi har haft gott om vattenhinkar, kannor och flaskor ståendes här så jag har kunnat ta mig både en kopp kaffe och en kopp te. Men det är skönt att vattenflödet är igång igen nu!

Så... vad gör jag med min tid egentligen? Not much, not much at all. Igår kväll var jag och hälsade på farmor en stund, och fick med mig ett par 80-tals skor, en mönstrad kjol och ett silverarmband hem. Gratis är gott, och det känns bra att få in lite "nytt" i garderoben. Jag tycker om att hitta gamla plagg som blir fina i rätt kombination, och det roligaste med att de är just gamla är att risken att någon annan har samma plagg är minimal. Jag är trött på denna shoppingtorka! Men den som väntar på nåt gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0