Kyla och skönhet går inte ihop

Idag har jag gått runt här hemma i dubbla lager kläder; jag har haft leggings med pyjamasbyxor över, och en långärmad tröja med kofta över, och en sjal runt halsen. Min morgonrock - min räddning här i kylan - har tvättats, och sedan har den hängt på tork på elementet. Nu är den äntligen torr och varm igen, och jag slipper frysa.

Tidigare ikväll blev jag så trött på att gå runt ofixad och sunkig att jag sminkade mig fint med bruna skuggor från Make Up Store, Face Stockholm och Stila. Det blev hur tjusigt som helst, och jag försökte fånga det på bild men blixten tog verkligen udden av det... Det syns knappt alls att jag har sotade ögon. Syns knappt att jag har mascara heller för den delen. Typiskt! Jag ska försöka orka återskapa looken imorgon och fånga den på kort i dagsljus istället. Det är kul att leka med smink ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0