Om 3 veckor...

Nu är det mer eller mindre exakt tre veckor kvar tills vi sätter oss på planet hem igen. Det kommer nog kännas lite lustigt att komma hem efter att ha bott här i nästan fyra månader, men det blir säkert väldigt skönt också.

Jag ska alldeles strax ändra lite i min flygbokning och se till att jag och John får ta med en resväska var, utöver handbagaget. Jag vill inte behöva oroa mig för extrakilon, och för att inte få plats med allt jag vill/behöver ta med mig. Jag tycker inte om att man behöver betala för att ta med en resväska när jag flyger med Ryanair, men å andra sidan tycker jag inte om att betala biljettpriset som andra flygbolag tar. Vilket dilemma, haha!

Jag tänkte ta med mig lite kläder och skor hem och dumpa dem i Sverige, sådana som jag märkt att jag inte använder mycket, och istället tänkte jag frakta hit massa Ahlens bilar, Kalles Kaviar, och kanske  till och med en burk lingonsylt, vem vet? Det finns en hel del man som svensk saknar i utlandet ;)

När vi flög hit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0