Elle gjorde min morgon!

Idag är Brain på förstasidan av JP, så jag började givetvis dagen med att läsa igenom artikeln som jag tycker var bra skriven, och framförallt väldig aktuell. Efter det gick jag och hämtade posten, och vad ser jag om inte nya numret av Elle? Jag älskar att få modemagasin hemlevererade! Får helt klart ta och unna mig diverse prenumerationer när jag väl kommer till England; de har ju som bekant ett något mer imponerande utbud av tidsskrifter. De har väl i och för sig ett mer imponerande utbud av det mesta där... det kommer att krävas en hel del självdisciplin för att jag ska låta bli att shoppa för pengar jag inte har, det kan jag ju säga redan nu! Men det ska nog gå bra det med, jag brukar inte ha några problem att vara ekonomisk när det krävs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0