Balen

Idag har jag agerat balfotograf åt min bästa vän, som var slående vacker! Jag var på plats redan en timme innan hon skulle anlända, för att få så bra plats som möjligt, och dessutom hinna se en glimt av Linus och hans söta dejt. Det syns som tur är inte på bilderna, men tur med vädret var något de inte hade; det blåste iskallt och regnade av och till. Bra gjort av Brain att välja en klänning i svart tyll, på så sätt slipper man ju ovälkomna regnfläckar ;)

Temat var hollywoodglamour, och glamourösa var de verkligen! Hennes håruppsättning var helt klart en utav de vackraste... själv såg jag mest ut som ett fågelbo i håret efter drygt en timma i regn och blåst, och mina händer var helt stelfrusna, men vad gör man inte för en bal på slottet? Inte en chans att jag skulle missa Brains stora kväll. I hope you're having the time of your life! ♥




Kommentarer
Postat av: brain

thank you pinks!

ja, jag var ju lite strategisk med valet av material på min klänning ;)helt planerat, haha.

jag hade jätte roligt inne på själva balen och veronica maggio var helt sinnesjukt bra! efterfesten "was a drag"!!

2009-05-29 @ 14:29:06
URL: http://swenadian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0