Pågående och kommande

Den främsta anledningen till att jag började blogga igen för några veckor sedan är att jag vill dokumentera mitt pågående och kommande liv. Den 12:e maj påbörjade jag, som sagt, den delen av livet jag får bestämma över själv, och eftersom jag längtat efter det så länge jag kan minnas vill jag gärna skriva om det. Att äntligen få chansen att styra mitt liv i den riktning jag vill att det ska gå är stort, och värt för mig att uppmärksamma.

De senaste veckorna har jag mest bara njutit av ledigheten, och möjligheten att kunna tilllbringa mer tid där jag vill vara. Om knappt två veckor tar jag studenten, och lämnar då gymnasielivet bakom mig för gott. Den 6:e juli kan jag på allvar börja planera min framtid, det är nämligen först då jag får tillgång till resultaten av de senaste tre årens studier. Det här blir ett år av förändring, och en vecka in i juli kan fas två börja ta fart på allvar. Jag väntar med spänning!

Där jag vill vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0