Ännu en fika på Rococo

När jag och John går och fikar tillsammans går vi nästan uteslutande till Rococo. Nu för tiden behöver vi ju inte ens snylta på deras internet, utan går dit bara för att det ät mysigt. Jag älskar verkligen inredningen, och att de alltid har stora, väldoftande liljor där inne. När Brain kommer hit och hälsar på ska jag definitivt ta med henne dit!

Efter fikat gick vi och handlade mat på Tesco. För första gången köpte vi crumpets (en annan sak som jag har sett ligga här i köket ett par gånger). Jag vet inte hur vanligt crumpets är i Sverige, eller om det har någon svensk motsvarighet, men jag och John hade i alla fall inte smakat på dem innan. Men nu har vi det, och gud så goda de var! Rostade med massa smör och ost... Try it!

Rococo ligger över T-Mobile


Kommentarer
Postat av: brain

naaw, jag vill verkligen komma till liverpool nu!! det ska bli så underbart att få se hur du har det. (och att jag får vara en del av ditt nya liv ;])

i get to see you soon!! <3

2009-11-18 @ 11:47:57
URL: http://swenadian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0