Onsdagskväll

Jag har inte varit så effektiv idag som jag hade hoppats att jag skulle vara, men det gör inte så mycket. Jag kommer tvingas vara i skolan mellan nio och fem imorgon, och kommer bara ha saker att göra ca tre timmar av den tiden, så jag hinner göra det jag tänkt imorgon istället.

Jag mailade min 'personal tutor' förra veckan och bad om att få träffa honom. Gärna det, sa han, och frågade om jag var ledig någon gång på torsdag. Jo, sa jag, jag är ledig mellan 09.00 och 13.00, samt mellan 14.00 och 15.00. Big mistake! Självklart tyckte han han klockan nio på morgonen var en bra tid att träffas... det tycker inte jag.

Fast när jag tänker efter är det lika bra att jag tvingas stiga upp tidigt imorgon; på fredag ska vi lämna huset redan kvart i sex, så då blir det att stiga upp innan fem. Usch. Förhoppningsvis kommer jag väl kunna sova lite på bussen, men det kanske är att hoppas på för mycket? ;)

Jo, just det, här kommer en bild på min nya passion - crumpets. Jag lovar att de är mycket godare än de ser ut! Jag och John har redan smällt i oss två paketer, dvs 14 stycken, och vi åt dem för första gången igår...

Crumpets med smör och ost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0