Out and about

Nu är det är visst redan söndag igen; veckorna rullar på snabbt! Jag ska alldeles strax försöka övertyga John om att det är läggdags... Hoppas jag vaknar piggare i morgon och orkar få något gjort :)

 

Jag har äntligen lyckats ladda upp några bilder från igår. Min lilla gröna kamera är inget vidare på att ta bilder när det är mörkt, och jag är tydligen inget vidare på att hålla fingrarna bakom kameran när jag tar kort på John. Typiskt va?

 

Jag hade på mig min nya kavaj och mitt nya halsband från Primark. Kavajen köpte jag mest för att jag inte ville frysa ihjäl när vi gick ut (jag hänger inte gärna ifrån min min jacka, och det finns heller inte alltid möjlighet att göra det). Halsbandet fick hänga med för att det var billigt och passar till det mesta jag redan har i garderoben. I like it!

 

Ryan och jag på puben

Min John och hans finger haha ;)

Baa Bar

Kommentarer
Postat av: Mulvishead

ja, jag ser att halsbandet är jättefint! Jag vill också ha!

2009-11-30 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0